Gräs

Här är mitt försök till pyssel till påsk :)  Det fanns inte kattgräs i butiken så jag roffade åt mig någon påse med gräs. Såg sedan att det var svanfjädergräs. Det förklarar de tunna, smala och vajande grässtråna :)




Fick istället köpa färdigsått gräs, se nedan. Lite kraftigare och tätare minsann :)
Måste försöka mig på att få en aningen grönare fingrar. Är sugen på att ta mig an vår trädgård. Min första sommar med egen trädgård. På lördag blir det att hämta hem trädgårdsmöbler och ett par pallkragar för att odla i. Sedan införskaffa oss lite redskap såsom krattor och dyligt. Får dock bli lite budget utomhus i år. Alla pengar har gått åt invändigt.


kattgräs

Kommentarer

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback