Fick tillbringa hela kvällen på toaletten

Skulle ha åkt till golfbanan och spelat efter jobbet idag, men något satte stopp för mina planer.
Det sabla regnet. Har regnat nonstop hela dagen och kvällen och enligt väderprognosen ska det fortsätta. Gillar det inte, och gillar definitivt inte att spela golf i regnet. Så kul är det inte. Skönt att vara vuxen och kunna bestämma vad som är kul och inte kul :)

Så istället för att åka till golfbanan, började jag skruva ner de få sakerna som fanns inne på vår lilla toalett och spacklade igen alla fula hål och skavanker. Tänkte ha toaletten som mitt lilla projekt när det är regniga och tråkiga dagar. Blir att måla om och försöka få det lite mer ombonat. Just nu är den för hemsk och tråkig.

Måste berätta vad jag gjorde mer. Måste erkänna att jag är lite nöjd. Åkte till Nautilus och löste årskort och tränade en timme.  Så nu ska Malinski komma i form efter sommarens utsvävningar :)

Sedan har jag och sambon surfat resa. Inget bestämt ännu men det börjar närma sig ett beslut.

Såg dessutom att jag blivit utmanad av Sara, men nu får det vara nog med aktiviteter för idag. Får ta tag i det imorgon för nu är jag trött.

wc
Foto: mrsmalinski

(Detta inlägg skulle ha postats igår precis innan läggdags, men blogg.se ville tydligen inte ha med mitt inlägg då :)


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Vad spännande projekt och kul att vi får hänga med. Blogg var inte rolig i går även jag blev utmanad och skrev i en timme när jag skulle publicera så försvann allat , KUL VA????

Skickat och skrivet av: Anna

blogg.se var seg sirap igår! Puh! Åh vad roligt hoppas att det kommer att regna lite mer så vi får se forsättningen snart! ;)

2006-08-24 @ 10:27:07
URL: http://blandblommoroblad.blogg.se
Skickat och skrivet av: Anna

Ska bli kul att se förvandligen! Ser ut som toaletten har stor potential, snygga dörrar har ni också!

2006-08-24 @ 15:16:24
URL: http://lovethecountry.blogspot.com
Skickat och skrivet av: Speja

Vad duktigt! Jag skulle också behöva träna, pust. Kanske lyckas du förvandla din formkurva i takt med att du förändrar på toaletten?

2006-08-24 @ 15:57:21
URL: http://www.speja.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Vicke: Nej verkligen inte kul alls. Man blir ju såå irriterad.
Anna x2: Tycker själv att det ska bli kul att se förvanlingen för just nu har jag inte ens tänkt ut nåt koncept för hur det ska bli. Det får visa sig :) Blir dock kanske inga större utsvävningar då vi bara hyr huset vi bor i. Men lite roligare än det är nu ska jag nog få till!
Speja: haha...ja det är ju en bra idé. Ska nog skynda mig att bli klar med toaletten då för då kanske jag är riktigt vältränad på ett kick :)

2006-08-24 @ 17:19:14
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: saravillfara

Håller med om blogg.se-strulet - usch vad irriterande!!
Vad duktig du var som åkte och tränade, jag är superimponerad.
Toan kommer att bli jättebra, och en resa på gång också, vad härligt!!

2006-08-24 @ 19:09:47
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Camilla

Kul med lite projekt nu när hösten kommer och man kommer hålla sej inne en del :D
Ska bli spännande att få följa med och se resultatet.. ;D

2006-08-24 @ 20:31:05
URL: http://camilla.hopto.org

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback