Slapp helg

I helgen har det inte gjorts många knop av mrs Malinski. Åkte och lånade två av faderns hundar i fredagskväll. Tänkte ha en skön helg med mycket hundmys och grejande hemma. Hundmys blev det gott om, grejande desto mindre. Började känna mig svag igår eftermiddag. Halsont och hängig. Så lördagkvällen och söndagen har tillbringats i vår sköna soffa. (soffhörnet på bilden är sambons sida. Jag snusar inte ;) Tur att sambon hade lite mer krafter så han kunde laga mat och baka lite åt en hungrig och sugen Malin :)

slapphelg
Foto: mrsmalinski

Prisar den bärbara datorn och det trådlösa nätverket. Hur skulle jag annars orkat surfa runt på bloggar och beställa kläder från HM en dag som denna? :)

hm
Foto: HM

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Saga

Det där var du värd, att slappa hela helgen i soffan! Och höstkläder kanske man skulle börja titta på. Svårt bara när solen skiner och värmer hela dagarna :)
Sov så gott!

Skickat och skrivet av: Vicke

Håller med Saga, hoppas du mår bättre i morgon:)
Vad kul med nya höstkläder!

2006-08-14 @ 00:13:34
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: saravillfara

Stackare, som känner dig dålig. Vilken tur för både dig och oss, att ert hem håller så hög teknisk klass ;). Krya på dig!!

2006-08-14 @ 09:08:10
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Anneli

Visst är det skönt att bara slappa ibland. Jag gjorde detsamma igår. Kräftskiva i fredags och libanesisk afton i lördags tog på krafterna, så det blev rätt mycket ligga och lata sig igår. Hoppas du mår bättre idag. Vilken söt vovsing:)

2006-08-14 @ 09:21:12
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Skickat och skrivet av: Speja

Fy, halsont...hoppas att du mår bättre idag. Håller med dig om den bärbara, med den kan man vara effektiv i alla lägen:)

2006-08-14 @ 10:08:54
URL: http://www.speja.blogg.se
Skickat och skrivet av: Anneli

Malin, jag hittade en broschyr på stället vi bodde utanför Lucca, tyvärr verkar deras hemsida inte finnas längre, men de har e-post: [email protected]
du skulle ju kunna dra iväg ett mail och fråga om hemsidan eller annan info. Huset ligger jättevackert ett par mil utanför Lucca, upp mot bergen. Ett gammalt stenhus som är ombyggt tilllägenheter, de flesta med kök och egen uteplats alt balkong. Tvättstuga finns och nu till det bästa: En köksträdgård som man som boende har tillgång till. Du plockar egna tomater, auberginer, kronärtskockor. potatis, äpple citroner mm tillgar i köket och sitter i trädgården och äter! Läget är strategiskt väldigt bra för utflykter till bergen och omgivningarna. Till kusten och Via Reggio tar det max 30 minuter. Gud vad roligt om mina resereportage inspirerat er att besöka Lucca! OM ni åker ska du få lite mer kött på benen:) Kram Anneli

2006-08-14 @ 17:04:34
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Vad snälla ni är! Känner mig bättre idag, så jag har både varit på jobbet och en sväng till Ikea :) Men nu är jag helt slut och ska nog gå och sova.
Anneli: Du har ju iaf haft två trevliga kvällar med aktiviteter. Mkt mer än vad jag gjort, men men blir väl fler helger :) Tack för tipset!! Måste sätta mig en dag och surfa runt lite. Har inte hunnit. Vad snäll du är!

2006-08-14 @ 22:16:30
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Conradsarah

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-05-15 @ 14:29:55
URL: http://conradsarah.3steps.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback