Utmanad

Jag är också utmanad. Från flera håll till och med :) Bäst att ta sig an uppgiften.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv         
-  Nasat runt på olika marknader i Sverige och sålt tyger och bijouterier
-  Butikssäljare i en liten bijouteriaffär
-  CAD-ritare och färgsättare på Arkitektkontor        
- Nuvarande anställning är på Sveriges i särklass mest professionella byggföretag (sägs det i alla fall att vi ska bli under året )  

Fyra filmer jag kan se om och om igen         
- Sagan om ringen-filmerna         
- Dirty Dancing        
- Sliding Doors       
- Stolthet och Fördom  

Fyra städer jag har bott i        
- Kumla        
- Vänersborg        
- Örebro        
- Stockholm (om det räknas då jag bodde hos
Lena en dag i veckan under 13 veckor för att jag gick på kurs :)   

Fyra teve-serier jag gärna ser        
- Roomservice och andra inredningsprogram
- 24        
- Six feet under       
- Sex and the city  

Fyra ställen jag vill åka till         
- Thailand         
- Kina         
- Italien (om och om igen)         
- Istrien (Kroatien)

  

Fyra webbsidor jag besöker dagligen        
- Alla trevliga bloggar som jag har på mina favoriter         
- Google-        
- Aftonbladet        
- NA  

Fyra favoriträtter      
- Mormors kåldolmar        
- Thailändsk tigerräkssoppa med röd curry         
- Italiensk antipasto, tex, parmaskinka, parmesanost med honung, bruschetta        
- Tabouleh med grillad kycklingfilé  

Fyra ställen där jag trivs          
- I sambons famn         
- Hemma tillsammans med de jag tycker om         
- På en trevlig uteservering en ljummen sommarkväll         
- På landet på en brygga vid en sjö 

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna
Känns som om de flesta redan blivit utmanade och tagit sig an uppgiften. Har du som läser detta inte blivit utmanad så utmanar jag dig nu!

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Speja

Kul att få veta mer även om dig!

Skickat och skrivet av: saravillfara

Så du hann med en lista, roligt! Det gäller att proritera, man kan ju inte shoppa, fika och golfa jämt heller ... ;)
Har du bott på Kumla, det hade jag inte trott...*hihi*

2006-08-24 @ 19:07:30
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Malin

Haha Sara....du är ju för go´! :)

2006-08-24 @ 20:58:00
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback