Eldade upp micron

Dyra popcorn blev det i lördags. Eller blev och blev. Blev inga popcorn alls.
Eldade upp dem, plus micron.
Ja så farligt var det inte. Överdrev väl en liten smula när jag sa att jag eldade upp den :)
Röklukt i hela köket och micron blev alldeles brun invändigt och stinker rök.
Blir att köpa en ny. Åka till Elgiganten för femtioelfte gången *suck*

Sedan "råkade" jag ha ner en hög med tavlor som låg i soffan. Glas överallt.
När jag skulle flytta tavlorna råkade jag komma mot pappgolvlampan, och ett hål uppstod.

Jaja världsliga ting :)
Med tanke på hur mycket pengar som är i omlopp just nu känns dessa utgifter som de kvittar.
Har på nåt vis passerat gränsen där jag skulle bry mig. Låt pengarna flöda =)


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Annaa M

Skönt att höra att det finns fler! Sörjer mest vår fina plafond i vardagsrummet som krossades när Pojken bara skulle skaka en kudde...

Skickat och skrivet av: Antoniojohanne

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-02-25 @ 14:03:50
URL: http://antoniojohanne.blogspot.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback