Nybliven bloggare

Var kommer kaffedoften ifrån *vill ha*! Jag sitter på jobbet och är fruktansvärt uttråkad.

Hade inte tänkt skaffa mig någon blogg just nu...känns inte riktigt som jag har tid eller lust att blogga nu när det är kaos hemma.
Men så kommer tristessen sakta krypande när jag sitter här fastklistrad på stolen framför burken på mitt jobb. Då kan jag inte riktigt låta bli... :) Kunde inte hålla och stå emot längre.

Har inte riktigt hunnit tänka på vad bloggen ska handla om. Kanske inte blir någon röd tråd utan det blir kanske lika spontant som idag. Den som lever får se...

Försöker se lite positivt. Fikarast om 2o min. Jag får kaffe! Förhoppningsvis är det några trevliga själar som oxå är kaffesugna så jag kan få ett trevligt samtal. Slippa ensamheten framför burken.
Sedan ett steg längre....det är FREEDAG imorgon!!!! Fredag är verkligen en höjdpunkt i livet.  Dessutom ska jag sticka ett par timmar från jobbet med kärleken, älsklingen min imorgon.

Hoppas på återseende!



Kommentarer

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback