Sköna lata dagar

Semestertider, sommar och solsken. Livet känns underbart. Så skönt att bara sitta och dingla med benen på en brygga i solskenet. Vad livet kan kännas enkelt dessa dagar. Långt bort från höstrusk och en massa måsten. Tog fram dammsugaren som hastigast igår kväll för att få bort den värsta skiten hemma. Annars bryr jag mig inte. Har tagit ledigt från alla måsten och vill bara njuta dessa få sommarvarma och lediga dagar. Har hunnit med två 18 håls golfrundor och lite tid på landet denna vecka. Huden min börjar få en gyllenbrun ton (vilket kanske inte man ser på fotona där det ser ut som jag är albino, men skyller på blixten :)
Idag har vi haft 32 grader i skuggan och jag, sambon och en tjejkompis (som även är min arbetskamrat) tillbringade 5 timmar ute på golfbanan när det var som varmast. För några år sedan skulle jag bara åkt förbi och glott på personerna på golfbanan och undrat vad det var för idioter som gick omkring på golfbanan en sådan varm dag. Nu är jag själv en idiot :)

fötter
Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Skickat och skrivet av: saravillfara

Låter som om du tar till vara på sommaren på allra bästa sätt!
Vilka härliga dagar du verkar ha, och vad mysigt det såg ut att vara i stugan i inlägget nedan!
Njuut av sommaren, för som vi alla vet - underbart är kort!

Skickat och skrivet av: Saga

Härlig sommar du har! Och de bilderna är också härliga. Du förmedlar verkligen känslan av sommar och lata dagar:) Kram på dig!

2006-07-29 @ 10:38:48
URL: http://kitchenbloom.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback