Nöjd & Glad i solen

Det är sommar och sol, och ingen är nöjdare än jag. Älskar denna årstid. Finns bara en nackdel. Tänkte på det när jag kom hem och kände en massa grus under fötterna i hallen (och även i övriga huset). Det är INTE kul att städa när det är fint ute. Men ändå kan jag inte gå och se och känna skiten. Vilket blir ett problem. Lustigt att både Sara och Saga bloggade om det idag. Inte så konstigt kanske, är nog en hel drös som tycker likadant. Undrar dock om de flesta är av det kvinnliga könet? Min sambo verkar ha något filter som gör att han inte ser det jag ser. Någon som vet var man kan köpa ett sånt? :) Skulle vilja ha!! ;)

Tillbringar hellre tid utomhus i vår trädgård! Eller i löpspåret. Måste skryta med att jag sprang 8 km ikväll. Kändes riktigt bra! Skönt att få röra på fläsket lite :) Kanske behövs. Imorgon blir det några öl till fotbollen på någon uteservering på stan och jag har hört att öl inte är så hälsosamt...

Nu är det tyvärr läggdags. Hoppas på att kunna få sova ordentligt inatt. Har sovit så dåligt pga värmen och fåglar som skriker och skränas. Vill egentligen inte sova. Skulle vilja sätta mig ute i trädgårdsmöblerna med en stor kopp te och filosofera. Får nöja mig med att titta på några bilder från trädgården istället.

trädg
 Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Fina bilder, gillar dina blommor i hinkar:)

Skickat och skrivet av: Anneli

Jag håller med Vicke. Det ser sådär nonchalant snyggt ut:) Speciellt med stenarna som täcker jorden.
Jag är djupt imponerad över din löprunda.
Jag tror inte jag skulle orka 800 meter ens en gång...

2006-06-15 @ 14:12:57
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Skickat och skrivet av: Anna

Hi hi hi, nej jag vet inte vart man köper ett sånt filter. Men det verkar finnas hos alla manliga individer. Min sambo har också ett sådant filter.

2006-06-15 @ 21:44:14
URL: http://tekla.wordpress.com/
Skickat och skrivet av: saravillfara

Fina bilder!!
Och fantastiskt bra gjort av dig att löpa iväg så där, när du verkar ha en så´n trevlig trädgård som man kan sitta i istället.

Vad gäller filtret, så tror jag att det är på Biltema dom finns, men helt säker är jag inte.

2006-06-15 @ 22:38:19
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Malin

Tack så mycket för de söta komplimangerna!
Ja jag känner att jag måste ge mig ut i löpspåret då jag och sambon bestämt oss för att springa halva Lidingöloppet (15 km) i september. Ja nog är man knäpp :)
Haha...jag ska allt åka till Biltema och se om de kanske har det där filtret :)

2006-06-15 @ 23:21:40
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback