"I Fäders Spår för Framtids Segrar"

Äntligen har sambon införskaffat sig ett par längdskidor. Det känns otroligt bra!
Själv köpte jag mig ett par inför Tjejvasan förra året. Blev riktigt biten.
Har tyvärr inte blivit så mycket åka av iår trots all snö vi haft, men nu när sambon köpte ett
par i helgen så måste vi passa på att åka lite innan snön töar bort. Det är ju så mycket roligare
och lättare att ta sig ut när man är två. Så det har blivit 4 mil på tre dagar. Är sugen på att åka
ikväll igen. Har dock lite ont i foten, men hoppas på att det ska gå iallafall.
Tänk om man skulle ge sig på Vasaloppet nästa år.... Är jag knäpp eller?  =)

vasaloppet


Kommentarer
Skickat och skrivet av: isabell

Lengdskisåkning är super kult.Jag kunne godt ha tenkt mig att prova vasaloppet för tjejer,men blir lite tiltak när jag inte vät om nåra andra.krak

2006-03-14 @ 09:27:39
Skickat och skrivet av: Lena

Yepp! Och Stor-Pinkien också :) och Anette.


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback