Ljuslykta i sammet

Som vanligt när jag går in i en inredningsbutik blir jag kär i några ljuslyktor. När jag var på Finrummet sist var det dessa skapelser i glas med sammet som jag blev kär i. Stressad som jag var och fokuserad på att äntligen inhandla mig mitt skohorn hann jag inte besluta mig för att jag skulle köpa dem. Men så hittade jag dem på Inreda.com och har nu bestämt mig. Såg dock att de fanns i en mängd olika färger, så jag får nog fundera lite till då jag är en väldigt velig person :)



Ljuslykta sammet
Foto: Inreda.com


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Frida

Å sådana vita har jag! :)

Skickat och skrivet av: mrsmalinski

Ja jag visste väl att du hade bra smak =)

2006-04-03 @ 10:39:08
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback