Soffa

Förstår inte att jag inte ska bli frisk snart. Börjar krypa i mig. Vill aktivera mig. Vill greja! Tur iallafall att vi har en enormt skön soffa som man kan fläka ut sig i. Gillar den skarpt. Delvis designad av oss själva med
vissa givna förutsättningar från
BQ of Sweden . Sålde av vår gamla Ikea Ektorp soffa och fåtölj på Blocket och inhandlade denna nya 2,90 m långa soffa. Nu kan både jag och sambon fläka ut oss samtidigt. Helt underbart! Nu har jag dock börjat tröttna på att ligga här efter fyra dagars sjukdom :) Ge mig kraft!

soffa
Foto: privat - mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Henningkarolina

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback