vita tulpaner

Vad tänkte jag på när jag var på Ica i torsdags och inhandlade helgmaten? Jo på Husmusens fredagsblommor. Gillar idén skarpt och kunde inte låta bli att apa efter :)
Blev en av mina favoritblommor, vita tulpaner.
Idag kan jag glatt se de fina blommorna i köket, när jag väl tar mig upp från horisontellt läge.
Är hemma och är sjuk idag. Rätt skönt, samtidigt som det är jobbigt att inte orka göra nåt.
Tog datorn och lade mig i soffan och rensade upp lite i mina mappar. Blir aldrig någon tid framför datorn hemmavid. All tid går åt till hemmet och andra nödvändiga aktiviteter.

vita tulpaner
Foto: Privat - mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Akselellen

i love this page keep it up.


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback