Är sommaren redan här?

För två dagar sedan undrade jag var våren tagit vägen. Nu verkar det nästan som det redan är sommar. Kan det vara något annat än helt underbart? Känner att jag lever upp på ett helt annat sätt än resten av året. Är det mening att man ska känna sig så låg och trött så pass lång tid av året? Jag fullkomligt älskar solen och värmen.
Fler som blir glada och positiva av det underbara vädret. Blev prat om uteservering och afterwork-öl idag. Finns det nåt bättre än en pärlande kall öl ute i solen?

På tal om öl tipsade min ölälskande sambo om ett fatölssystem för hemmabruk från
Carlsberg Står just nu högst upp på hans önskelista. Får kanske investera i en när vi fått ordning i vår lounge.

Foto: Carlsberg

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Kjellkamilla

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback