Eva solo

Pappas fru fyllde år förra veckan. Som vanligt hade jag idétorka med presenter. Inte alltid så lätt att handla present till de som redan har allt. Hade tänkt köpa något fint till torpet deras i en mysig butik inne i stan, men då vi var trötta och var i närheten av en Cervera-butik fick det bli ett race där inne. Gick någr varv innan jag kunde bestämma mig (velig som jag är :). Blev tillslut en karaff från evasolo

 evasolo
Måste erkänna att jag skulle kunna tänka mig en till mig själv. Finns mycket snyggt i serien.
Eva solo är en dansk design duo som skapat en lång lista med innovativa produkter, vilka många blivit uppmärksammade både nationellt och internationellt. Duon består av Henrik Holbaek och Claus Jensen.


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Lisbet

Hejsan,

Jag har inte börjat att blogga än men blev mycket intresserad efter att ha läst på Din mycket fina blogg!

Såg även Du tycker om Eva Solos produkter. Själv har jag så många Eva Solo produkter hemma att jag nog måste lägga band på mig...

Min senast inköpta Eva Solo produkt,
en icecube cooler (bild finns på nedan länk)

http://www.evasolo.com/dk/products-icecube.html

hade jag därför tänkt att sälja. Den är aldrig använd och ligger kvar i originalförpackningen.

Jag gav 550:- för den men kan tänka mig att sälja den för 250:- (om jag vet att den kommer till en designintresserad person).

Hälsningar från en
Eva Solo glad samlare! :-)

2006-11-06 @ 15:24:14

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback