Huvudet fullt

Har haft en massa ideér att blogga om senaste dagarna, men istället har det inte blivit nåt...
Huvudet är fullt av ideér men alla kräver fotografering och tid vid datorn. Jag har varken tagit fram kameran eller satt mig ner vid datorn. Tycker inte tiden räcker till. Därför blir det bara lite kort blarr nerskrivet medans jag sitter och arbetar.
Blev lite shoppande i Stockholm förra veckan. Lite småsaker från Village och Granit och två par jeans från Åhléns. Köpte bla lite etiketter, snören, pennor från Granit. Tänkte få lite ordning och piffa upp i skafferiet.
Granit-köksskåp
Foto: Granit

Köpte två par jeans i stuprörsmodell från Cheap Monday (som alla fjortisar har :). Känner mig dock inte helt bekväm i så tighta jeans just nu. Måste sluta upp att gotta mig och träna mer. Blev inte direkt någon sund helg heller. Var uppe i Dalarna hos svärföräldrarna. Svärmor hade bakat tårta, gjort rabarberpaj, köpt godis och chips. Tror ni jag kan låta bli? Nope...
Hade med oss en av pappas hundar i helgen. Så mysigt! En liten charmig dvärgschnauzer. Blev nästan lite tårögd när jag skulle lämna tillbaka honom igår kväll.

Tredagarsvecka denna vecka vilket känns oerhört skönt! Hoppas på att få energi och inspiration att pyssla hemma de lediga dagarna.

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Frida

jag ser också fram emot lediga dagar och pyssel - uppsatsen är ett aber - men imorgon går den i tryck och mitt liv kommer tillbaka ;)


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback