Tårta, pissetofflor och musik

Firade min minsta syster idag som blivit stor. 20 fyllda år.
Mor hade gjort suveränt god smörgåstårta och marängtårta *mumma*
Passade på att åka förbi skoindustrimuseumet för att beställa två par "pissetofflor". Blev ett par rosa och ett par vita till sommaren. Sambon fick ett par brunsvarta krokodilmönstrade :)
Lyssnade på systers pojkväns brors nya låtar. Skön musik kan jag bara säga. Gå in och lyssna på
Aguson!

Även om det inte verkade så tidigare idag så njuter jag faktiskt av en hemmakväll helt ensam en lördag. Känner mig så sugen på att träna imorgon. Vill inte förstöra det med att vara bakis. Ska njuta imorgon när jag mår som en prinsessa och sambon ligger och stönar  =) Hoppas även på lite snällare vindar imorgon så jag kan komma iväg till golfbanan och testa min sving. Är även antik & kuriosamarknad i den gamla stadsdelen Wadköping imorgon som jag är sugen på att gå på.

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Abeledel

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback