Svensk Form

Ibland längtar jag till storstaden. Till Stockholms puls, utbud av affärer, intressanta föreläsningar och utställningar. Visserligen bor jag inte på landet med helt avsaknad av detta, men ibland kan Örebro´s utbud kännas synnerligen torftigt.
Har surfat in på
Svensk Form tidigare men inte hittat någon direkt intressant. Blev glatt överraskad när jag surfade in på sidan igår. Det har startats en lokalförening i Örebro och dessutom finns det två väldigt intressanta föreläsningar på agendan. Synd att jag inte gått in på sidan tidigare, onsdag nästa vecka är redan inplanerad till annat.
Tvekar inte en sekund utan väljer såklart att bli medlem. Kommer att få tidningen FORM, rabatter till diverse butiker och inbjudan till kommande evengamang. Det kanske finns en klubb i din stad?

Svensk Form
Utdrag från Svensk Forms hemsida


Kommentarer

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback