Lugn bland all stress

Idag har jag strosat lungt på stan i flera timmar och sett massor med människor springa runt stressade
med en massa julklappspåsar. Det är så skönt att inte behöva köpa en massa julklappar. I år ska det istället läggas mer tid på mys och umgänge istället för stress och en massa julklappar.
Jag handlade mina första och sista julklappar inom en timme idag (att det gick så snabbt beror väl på att jag bara har två klappar att inhandla i år).

Nu har jag inte tid att sitta här. Ska bort på glöggmys med tjejkompisarna om 40 minuter och jag har inte ens bytit om, inte heller hunnit få i mig mitt lördagskaffe. Springer genast ner till köket och kaffemaskinen som står på vedspisen.

Ha en skön lördagkväll kamrater!
15Dec
      Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Anne

jag försöker intala mig själv att inga julklappar behövs köpas, men det är svårt att låta bli och man när man har köpt en känns det inte nog. Det slutar alltid med att pengarna är slut. Hur har du lyckats göra tvärtom? Trevlig helg.

Skickat och skrivet av: Perlan

Åh vad skönt att bara ha 2 julklappar att handla!! Jag har påbörjat jakten och är väl halvvägs.. En ridhjälm ska köpas till dottern med, sedan är hon färdig! Lite småsaker till svärföräldrar och så något paket till den stora lufsen här hemma med.. Puh!
Sen hoppas jag med på lite mys!!!
Ha en riktigt skön och avslappnad 3e advent!!
kram kram kram

2007-12-16 @ 11:22:23
URL: http://www.perlan.org
Skickat och skrivet av: Malin

Anne: Vi har kommit överens att inte köpa nåt till varandra. Hos pappa har vi julklappsbyte, så det är inga problem. Hur lätt som helst :)
Perlan: Ja det blir väl automatiskt mer om man har barn. De ska ju självklart inte vara utan. Vi är mest bara vuxna och alla tycker att det är skönt att slippa springa och leta klappar. Helt perfekt. Detsamma! Kram!

2007-12-16 @ 12:43:02
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Linda

Och jag har passat på att handla julklappar i god tid. Jätteskönt! Bara pappa kvar, men han är så svår...

2007-12-16 @ 14:14:49
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback