Som ett litet barn

Ligger i sängen och äter chips och dricker coca-cola. Tidigare idag låg jag i sängen och spelade dataspel.
Sambon hittade ett gammalt Nintendo Game & Watch på jobbet som han tog med sig hem och såklart blev man nostalgisk och mindes tiden då man satt och spelade Donkey Kong.

Jag hade inte riktigt tänkt att starten på min semester skulle bli såhär. Tyvärr kände jag mig inte riktigt kry när jag åkte hem från jobbet igår. Leendet på mina läppar som borde infunnit sig sista arbetsdagen innan semestern fanns inte riktigt där. Istället kände jag mig matt och ingen lust till nåt. Imorse kändes det inte bättre. Ont i halsen och feber. Tur att jag har en snäll sambo som burit upp frukost på sängen, middag på sängen och nu en skål med chips och ett glas med cola.

Ska surfa runt lite innan jag lägger mig ner och tar ett spel "lifeboat". Hade ni något Nintendo när ni var små och vilket?

Dataspel
    Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Oj vad trist att börja semestern med att vara sjuk. Men även om jag är frisk så känns det så himla trist min start , det är pissväder ute stormar och är svinkallt. Det som varit så superfint hela veckan när jag jobbat...:(
Hoppas du blir frisk och kry innan ni ska ut och resa!
Vilken rolig nostalgi för visst har vi haft en sån där liten orange Nintendo som killarna nu spelat på . Det var en sån man skulle rädda en apa som satt i en bur och akta sig för kokkosnötter och krokodiler:)
Kram kram

Skickat och skrivet av: Nilla

Vad kul! Jag hade inget sådant spel. Min kompis hade Donkey Kong, den där apan som kastar iväg tunnor. Det var tider det!
Sedan hade min bror och jag Super Mario i tv-spel. Oj vad kul det var!

2007-07-09 @ 08:33:37
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback