Nytt år

Nu är det 2008. Jag ser fram emot ett bra år, ett bra tjugohundraåtta.

Tolvslaget firades på en balkong med fyrverkerier och slottet i bakgrunden.
Vi stod och blickade ner på alla 10 000 som kom för att titta på fyrverkerierna med skumpa i handen.

Det känns bra med en nystart. Även om det inte alls kändes bra när klockan ringde 05.45 imorse.
När jag kom hem hade jag ändå hyfsat med energi trots tidig uppstigning. Började städa bort tomtar och fick inspiration att förnya lite. Sitter just nu med lite ideér om nya kuddar och tittar på klockan....19.20....hinner jag åka till någon butik innan stängning? Får avsluta detta och bege mig.....
Kid nästa!

nytt år
   Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Elin

Åh, jag har just upptäckt ytterligare en trevlig inredningsblogg! Nämligen din... Skoj!
Börjar med att önska Dig Gott Nytt År 2008! Visst känns det som om man vill slänga ut allt vad tomtar heter och köpa nytt...? Jag kan bara hålla med dig! Hoppas du hittar några fina fynd!
Kikar in snart igen...
Kram Elin (från Umeå)

2008-01-02 @ 21:00:37
Skickat och skrivet av: Vicke

Vilken underbar utsikt att fira in det nya året med, har sett slottet i.r.l och det var så vackert!

Hoppas verkligen ditt 2008 blir ett år fyllt av nya möjligheter!
Kram

Skickat och skrivet av: Finna

Oj, här fanns det minsann en ny favoritblogg, tror jag. :D God fortsättning på 2008!!

2008-01-03 @ 09:53:37
URL: http://finna.it
Skickat och skrivet av: Malin

Elin: Välkommen! :) Tack, detsamma! Ja lite hittade jag allt....kommer inlägg strax :) Kram!
Vicke: Ja visst är slottet fint! Ja det hoppas jag med ;) Kram!
Finna: Välkommen du oxå! Detsamma!

2008-01-03 @ 17:15:54
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Hemmarikets Charlotte

Hwlt rätt, nytt år och nya möjligheter. Jag tror på 2008, känns rätt på nåt vis!

2008-01-03 @ 19:31:49
URL: http://hemmariket.blogg.se
Skickat och skrivet av: Paulkaja

Beautiful site!

2008-12-05 @ 14:35:40
URL: http://paulkaja.myblog.es

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback