Rea på boxar

Försöker härmed få in det första shopping-inlägget. Alltid en bra början :) Kanske bättre att satsa på att göra inlägg än att försöka snygga till här på sidan? ;)
Fast jag är sådan som person att jag inte ger mig i första taget. Kan jag inte så vill jag lära mig.
Ska nog lyda
Linnea´s råd att starta en ny osynlig blogg där jag kan testa och trixa bäst jag vill med html-koder. Fick nästan hjärtat i halsgropen igår då jag varken kom in på bloggen eller kunde se den. Räcker kanske med avslitet hår ;)

Inhandlade två svarta boxar på Åhléns på deras Bigso-rea. Tyvärr fanns det inte så många varianter och färger kvar. Är inne just nu i en svart period (färgen svart alltså inte någon tråkig period) så att det blev just svarta boxar var nog ingen slump. I efterhand skulle jag nog behövt en storlek större, men ska nog hitta någon bra användning för dessa. Just nu har jag tryckt in mina handväskor i dem.
Sedan blev det lite småplock och allt i svart, såsom pennor, ny musmatta, sidenband och ett marimekko-block.

Svartovitt

Foto:mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vildangel

Jag är ute efter ett brickbord (så jag ha laptopen med mig överallt - i soffan och sängen)samt ett nytt SNYGGT skrivbordsunderlägg istället för det eländiga reklameländet vi har just nu. Och så gärna några boxar fast kanske lite mindre till förvaring i datarummet.
//V

Skickat och skrivet av: saravillfara

Det var ju ingen dum idé, det där med en experiment-prova-sig-fram-blogg :)
Och snygg musmatta! Precis en sådan ville sonen köpa till sitt rum, och det fick han förstås! Såklart att mamma gynnar inköp av detta snygga slag!
Visst är det urkul med skrivbordspryttlar?

2007-02-06 @ 19:55:23
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Vicke

Vad fint kollage av bilder du fixat!!
Mycket fina nya prylar till skrivbordet och du inspirerar mig till att investera en ny musmatta. Kanske skulle ta med mig den till mitt nya jobb nästa måndag:D
Kramisar

2007-02-06 @ 22:48:12
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: tina

Mycket fint du handlat, och svart.... det gillar jag!!:) Ha en bra helg!!
Tina/

2007-02-09 @ 22:09:11
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Vildangel: Kan du inte köpa en snygg bordstablett i plast med nåt snyggt mönster som skrivbordsunderlägg? Eller blir det för litet? Såg att de hade större varianter på NK Papper. De från Bigso är riktigt snygga och finns i massa varianter. Fast vid min datahörna har jag Ikea-boxar. Funkar de med! (fast billigare :)
Sara: Nä visst var det inte. Ska bara försöka ta mig tid...nu har det stått still i html:andet några dagar. Aha bra smak din son har! ;) Ja det är urkul och det finns ju såå mkt snyggt!
Vicke: Tack :) Ja jag tänkte att när jag såg den, varför ha en gammal ful musmatta när det finns så fina och inte så dyra att köpa. Ja det där med ditt nya jobb, låter spännande! Kram!
Tina: Ja visst är det fint med svart! Detsamma!!

2007-02-10 @ 17:30:53
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback