Våga vägra vinter

Hösten håller på att tränga sig in, kylan är på väg. Jag verkar dock fortfarande tro att sommaren kommer hålla i sig. Visst kommer sommaren inte försvinna förrens i mitten av oktober i min värld. Det är ju fortfarande varmt om dagarna, sedan kommer jag tillbringa en vecka i Italien där det förhoppningsvis fortfarande blåser varma vindar.
Människor springer för fullt på stan och letar efter höststövlar och vinterkappor, vilket jag själv också borde göra. Ska erkänna att jag letade efter höstskor idag, ett par svarta stövletter med lagon klack. Fanns inga. Bara de med sköhög klack eller plattfotade. Är jag helt ute? Varför finns det inga med lagon klack? Sådana som är praktiska som man kan cykla till jobbet med som man ändå känner sig fin i. Jag gav upp och låtsas att det fortfarande är sommar. Så det blev ett par solglasögon från
Prestige (jag har haft sönder två par i sommar och det är fortfarande sol, så vad gör man. Tänker inte köpa några dyra som jag har sönder ) och ett par skor från Vagabond. Måste ju hänga med i höstens barocktrend och barock'n'rolla lite som Frida skulle ha sagt :)

skor&sol
Foto: Prestige / Vagabond


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Snygga saker du shoppat:) Kul! Även jag gillar skor med lagom klack, en flicka måste ju kunna gå också;)

Skickat och skrivet av: Minne

Vilka jättefina skor du köpt. Dom gillar jag skarpt. Ha en skön söndagskväll. :)

2006-09-17 @ 19:37:07
URL: http://minnes.blogspot.com
Skickat och skrivet av: Malin

Ja blev helt förälskad i skorna. Kunde inte låta bli fast jag borde köpt ett par höstskor istället :)

2006-09-18 @ 13:32:34
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Mia

Super snygga skor!!!

2006-09-19 @ 13:20:36

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback