Verkligheten har kommit ikapp

Idag borde jag ha värsta ångesten. Imorgon är det vardag igen. Semestern är slut. Mina sista semesterdagar har varit sådär. Har haft grym halsont med förkylning och lite feber så sista semesterdagarna blir sjukskrivningsdagar som jag förhoppningsvis kan ta ut som semester några andra dagar.

Men vad är lite förkylning? Ingenting mot hur man kan må. Bara idag har jag pratat med två nära som säkerligen skulle vara glada om de enbart var förkylda. Så istället för att ha jobbångest idag sitter jag och tänker på annat. Viktigare saker än arbete.

Skulle ha skrivit mer idag men känner mig inte så glad. Tycker ändå att den rosa grodan inköpt på Åhléns på rea för 30 kr passar bra i mitt inlägg. Den är samtidigt ful men ändå glad och i en klatschig färg som får mig på bra humör. Önskar inget hellre än att mina två nära kunde vara lika glada.

Stor kram till alla som förtjänar det!!
 Semestertider
                   Foto: MrsMalinski




Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Men oj vad tråkigt med både förkylning men också dina nära som har det jobbigt. Skickar dig massor av omtanke och styrkekramar hoppas både det och den härliga grodan kan få dig att må lite bättre!
Kramar i massor massor från en som också har slut på semestern!!

Skickat och skrivet av: tina

Skickar dej en stor kram....Den lilla söta rosa grodan kan man inte annat än le åt....jättesöt är den!!! Som sagt...kryapådejkram och styrkekram till dej från mej !
Tina =)

2007-08-05 @ 23:39:22
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Skickat och skrivet av: Pernilla

Hoppas du snart känner dig lite piggare och gladare! :)
Skickar över ett gäng kramar och en puss till din coola grodan! :)
kram

2007-08-06 @ 09:50:59
URL: http://www.perlan.org
Skickat och skrivet av: TiniTott

Krya på dig! och hoppas dina vänner mår bättre de med. Superläcker groda =)

2007-08-06 @ 21:00:27
URL: http://tinitott.blogg.se
Skickat och skrivet av: Mia

Krya på dig och hoppas det löser sig för dina nära! kram

2007-08-07 @ 21:57:53
URL: http://hemochlycka.blogspot.com/
Skickat och skrivet av: Malin

Vicke: Äntligen börjar förkylningen försvinna så nu känner jag mig mycket piggare! Känns helt ok att jobba igen, men var tar tiden vägen? Hinner ju varken blogga eller kika in hos er... :(
Tack för omtanken och alla kramarna!!
Tina: Tack för alla kramarna!! Ja visst är han söt :)
PErnilla: Nu är jag pigg och mycket gladare! Kramar tillbaka!! Oj och grodan har visst blivit en prins... ;)
Tinitott: TAck!! Jag mår iaf bättre! Visst är han! :)
Mia: Tavk så mycket!! Kram

2007-08-13 @ 21:51:13
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback