Nedräkning till jul

Äntligen helg och inte många dagar kvar till jul. Det ska bli skönt med lite ledighet.
Även jag börjar räkna ner till jul.
Saga började sin nedräkning för några dagar sedan.
Perlan visar en juldekoration om dagen ända fram till jul. Jag hänger på hennes idé med början idag.
Håll till godo med pynt från mitt hem.

Det blir tre ensamma tomtar på dagens bild, två på bild och en framför datorn (den sistnämnda får ni dessvärre inte se på bild, men hon är väldigt ensam för kvällen då sambon är på galej).

Ha en jättemysig helg!
14Dec
          Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: TiniTott

Vilket gulligt pynt =) Trevlig helg!

Skickat och skrivet av: Anne

Ska bli spännande att få se ert julpynt. jag vill också hänga på, men jag kommer nog inte få tid till det. Trevlig helg!

2007-12-15 @ 11:43:25
URL: http://www.anness.se/blog
Skickat och skrivet av: Malin

Tinitott: Ja visst är de söta. Detsamma!
Anne: Vad synd att du inte hinner, hade varit kul att se. Detsamma!

2007-12-16 @ 12:38:29
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback