Rekordsnabb julshopping

Min sambo är inte direkt känd för att vara ute i god tid. Senaste erfarenheten gäller julklappsshoppingen.
Han ringer mig på jobbet idag och undrar om jag har lust att följa med honom att köpa julklappar ikväll innan sin badminton-träning. Visst sa jag (och blev lite paff att han ville ordna det redan idag och inte vänta till på fredag :).
19.30 är vi på
Marieberg Centrum (stänger 20.00) för att julshoppa. På en halvtimme har vi avklarat fem butiker och julklappar till tre personer är klara när klockan slår 20. Det här med att gå i lugn och ro och kika runt lite är inte hans melodi (men det har ni nog förstått).  När vi är klara frågar han mig: varför tycker så många att det är jobbigt att handla julklappar?


18Dec
Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Anne

Oj! det gick verkligen fort. Det är nog en egenskap jag inte har! Men, det var ju bra att det gick så fort ändå. Fina små skålar du har!

Skickat och skrivet av: Vicke

Men du vilken proffsshoppare kanske en affärsidé , personlig julklappsshoppare som gör det snabbt och lätt;)

Superfina julbilder du bjuder på men nedräkning och allt här på bloggen. Din Big Star var helt underbart vacker!

Kramis

2007-12-18 @ 22:05:46
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: Perlan

Haha.. han låter exakt som min kära sambo!! Han brukar, på sin höjd, vara ute dagen innan julafton och handla det lilla som är kvar till honom.. Dvs julklappen till mig! haha
Allt annat har ju jag redan stressat runt och fixat! :)
Men en halvtimme var snabbt! :)
kram

2007-12-19 @ 09:22:58
URL: http://www.perlan.org
Skickat och skrivet av: Anneli

Kan du tänka dig att låna ut din sambo? Jag skulle behöva lite racerfart i julshoppandet. En riktigt God Jul önskar jag dig.

2007-12-19 @ 14:41:34
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Skickat och skrivet av: Mikaelmarianne

Nice security code. Does it work?

2009-02-12 @ 09:05:55
URL: http://mikaelmarianne.blogspot.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback