Lite efter

Jag hänger inte riktigt med. Nyårsbilderna skulle ju för sjutton upp på nyårsdagen. Nu är det ju nytt år och nyårsafton tillhör just nu det förgångna. Ja det borde ha varit så, men så blev det inte för mig.

Nyårsafton blev en riktig höjdare med en väldigt lyckad middag och trevliga gäster.
Så till baksidan av det roliga...en stressig dag...några glas champange till fördrink och förrätt...några glas vin till maten och sen så champange igen vid tolvslaget och därefter lite drinkar till klockan sex på morgonen när de sista gästerna gick hem. Tror ni att jag och sambon var pigga på nyårsdagen....not ;) Kände mig väldigt seg även på tisdagen då det var dags för arbete igen. På onsdagen började jag väl piggna till lite, och idag tror jag att jag är tillbaks till det normala igen. Kanske inte den bästa starten på året, men damn vad skoj vi hade på nyårsafton :)

Så jag har bestämt att denna vecka är ett vaccum. Mitt nästa år börjar inte förrens nästa vecka, eller kanske i helgen. 2007 ska få en bra start så jag väljer en lyckad dag som min första. Så jag har ännu inte satt mina mål för 2007 utan håller på att fnula på dem ett tag till. Året har ju inte börjat än.... ;)

Nyår
Fotocollage: MrsMalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Så nu har även Malin vaknat efter festen;) Men vilken fest sen förstår att du är trött efter all god mat och dryck ni hade! Vilken superfin dukning jättemysigt skulle gärna varit med på den festen;)
Kramar

Skickat och skrivet av: Anneli

Vilken brakfest!!! - Och vilken fin dukning!:)
Själv har jag dragits med en förkylning i nästan tre veckor och på nyårsafton tog jag helt slut. Så det var tur att vi inte bokat in oss på någon fest. Men det har varit en skön helg och jag har inte givit några nyårlöften annat än att jag ska ta hand om mig själv och se till att jag mår bra (börja träna mao).

2007-01-05 @ 00:39:24
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Skickat och skrivet av: saravillfara

Godmorgon!
Lagom till trettonda´n vaknar fröken, vad trevligt :)
Vilken fest det verkar ha varit, kul att få se och höra lite om den. Alla intrigerna då, och skandalerna? Har du inget smaskigt att bjuda på? *blink, blink*
Eller är minnesluckorna för många? Nämen usch, vad otrevlig jag är...*ler*
Önskar dig en jättefin helg, för nu Malin, är det snart helg igen! Kram på dig partyprissan :)
PS! Jättefina bilder!

2007-01-05 @ 01:18:51
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Camilla

Himmel vilken fest och vad trevligt ni måste ha haft om era gäster inte gick förrän 6 på morgonen.. Då sussade jag sött kan jag säga ;)
Superfin dukning också, en riktig festdukning.

Hoppas du får vila ut lite ihelgen.. ;)
Trevlig helg!
*kram*

2007-01-05 @ 09:42:11
URL: http://camilla.hopto.org
Skickat och skrivet av: Anonym

Vicke: Ja äntligen har jag vaknat till :) Har väl mått som jag förtjänat :) Du hade varit såå välkommen så! Kram!
Anneli: Ja det kan man nog kalla det, minns nog inte när jag festade så sent (eller ska man säga tidigt :) Usch då jädrans förkylningar :( Jag har dragits med nåt skit länge nu oxå....segt. Ta hand om dig låter som ett bra nyårslöfte, då hoppas jag att du snart är frisk som en nötkärna!
Sara: Ja bättre sent än aldrig väl? ;) Om jag säger att det inte var en enda intrig eller skandal så tror du mig väl inte utan beskyller mig för att ha minnesluckor :) Det kanske var så....vad vet jag, jag minns ju inte =) :) Detsamma till dig...så skööönt med helg igen! TAck!
Camilla: Ja tiden gick såå fort så vi måste ju ha haft synnerligen trevligt. Enligt Sara så minns jag ju inte ;) Så jag får anta det :) Tack! Ja ska försöka ta det riktigt lungt nu. Trevlig helg på dig! Kram!

2007-01-05 @ 19:00:01
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Linnea

Välkommen tillbaka till verkligheten :-P Uppe till klockan sex, ja, det var minsann en riktig långfest det! =) Och det ser ut som att även ni sällade er till skaran som efterrättade pannacotta (kommer receptet från ica.se, månne?)!

2007-01-05 @ 19:05:21
URL: http://hemmahoslinnea.blogspot.com
Skickat och skrivet av: Malin

Ja det kan man sannerligen säga :) Ja det känns som om jag inte var ensam att äta pannacotta på nyår, kanske för att det är väldigt gott tro? ;) Japp visst är receptet från Ica :)

2007-01-08 @ 22:51:11
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Amandusalicia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-21 @ 09:08:50
URL: http://amandusalicia.blogspot.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback