Blogghörna

Det har cirkulerats en utmaning i veckan om att visa sin blogghörna. Jag hänger på eftersom jag gillar utmaningar :)
Jag har redan visat den en
gång, men jag kan väl lika gärna göra det igen för de som missade det. När jag inte sitter där sitter jag i soffan och bloggar.

Obs. bortse från sladdarna under skrivbordet, de borde inte finnas där. Jag får villigt erkänna att jag inte orkat gjort något åt dem, ser de ju inte när jag ändå mest tittar in i skärmarna :) Jag använder både laptop-skärmen och den vanliga skärmen så att jag kan ha två fönster uppe samtidigt. Det gäller att vara effektiv :)

Det sägs ju att gult är en av de nya trendfärgerna. Tycker det är coolt som accentfärg, men hade aldrig valt den som väggfärg. Nu har vi inte orkat bry oss om att måla om vårt extrarum eftersom vi har väldigt många takbalkar som är målade i gul linoljefärg och inte är helt lätt att måla på. Hade vi ägt huset så hade vi inte tvekat, men nu när vi hyr så struntar vi i det. Dessutom är vi ju trendiga nu, så då finns det ju ingen anledning att måla om ;)

Trevlig helg på er! (känner på doften att det är dags att gå ner i köket, doftar härligt från fajitasen som snart är klar).



Datahörna
      Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Perlan

Absolut. Hur trendig som helst är du ju nu Malin!!
Tycker din blogghörna ser kanonfin ut! Ljust och fräscht!!
Jasså en Eksjöhus skylt.. Hmm.. Undrar vad Danne och Anne nu har sålt då! Danne vann förresten mest sålda och levererade hus i Sverige 2007! Heja Örebroooooooo!!!!
kram kram

Skickat och skrivet av: Nilla

Ser fint ut!
Sladdar är ett gissel...
Min blogghörna syns bland bilderna i min "header" överst på bloggen.
Ha en skön helg.

2008-01-12 @ 10:41:09
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Skickat och skrivet av: Anne

Jag tycker det var en riktigt fin färg ni hade, lite svagt gul. Fint. Du är lik min sambo som också vill ha två skärmar när han arbetar. :) Härligt med uttrymme har ni också, det saknar jag. Ha en trevlig lördag.

2008-01-12 @ 19:58:50
URL: http://www.anness.se/blog
Skickat och skrivet av: Johi

Fint! Ja, det var effektivt att ha två skärmar igång!

2008-01-12 @ 21:33:17
URL: http://teacherjohi.blogspot.com
Skickat och skrivet av: Anna

Hej! Jag tänkte bara tala om att jag är i farten igen och nu med ny blogg! Här kommer adressen: http://annaeveniusfotograf.blogg.se/ Jag ser fram emot ditt besök! Kram, Anna

2008-01-12 @ 21:51:09
Skickat och skrivet av: Malin

Perlan: =)Tack! Ja det ska bli spännande att se vad det blir för snyggt hus :) Det är iaf i nya området Näsby. Jasså kul! :) Ja det är ju högtryck på hus här så inte så konstigt. Kram!
Nilla: Ja visst är det, trådlöst är bra! Just ja det har du ju! :)
Anne: Ja det är absolut inga fel på färgen, men kanske inte skulle valt den själv. Var så mycket gult på slutet av 90-talet så jag är rätt trött på det. Ja det är smidigt :)
Johi: Ja det är väldigt smidigt!
Anna: Vad kul!! Måste genast kika...

2008-01-13 @ 09:54:11
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback