Gladare och piggare

Idag känner jag mig mycket gladare och piggare. Underbart!
Fortfarande väldigt snorig, men ändå på bra humör. Idag är det ju sol ute....hurra!

Eftermiddagen igår med kick-off var trevlig. Dock mådde jag sådär. Kändes som jag mest var i min egna
lilla värld. Orkade inte vara social och vara trevlig. Tur då att de jag var med igår är så tråkiga så det gjorde inget att det blev ännu en trist person :)
Lunch på
slottet. Mumsig Biff a´la Lindström med potatispuré.
Guidad stadsvandring genom Örebro stad.
Kaffe och god morotskaka i Stadsträdgården med efterföljande konferens i två timmar. Härlig atmosfär. Allt ligger inne i ett växthus. Trädgårdsmöbler och växter överallt. Solen lyste och värmde gott. Kändes som om man satt hemma i någons trädgård en varm sommardag. Underbart! Synd bara på sällskapet. Ja man kan ju inte få allt.  Kvar på samma ställe åt vi god middag. Gös med kålrabbi och champangesås. Utsökt. Med tanke på att jag inte var den piggaste och på sällskapet kändes det onödigt att dricka vin till maten vilket annars hade varit gott. Kände mig nyttig och tog ett glas vatten. Efter det blev det chokladprovning. Väldigt intressant och gott! Tack för skjutsen älsklingen!


Kommentarer

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback