Mysig lördagkväll utomhus

Hade besök av goda vännerna från Stockholm igår kväll. Eftersom sommaren kom på besök under dagen så tyckte vi att det passade ypperligt med lite grillning och mys utomhus. Märks dock att hösten är på ingång. Det blir fort fuktigt när solen försvunnit och kvällarna blir svalare. När mörkret kom så plockade vi ut en massa ljus och filtar så att vi inte behövde gå inomhus. En helt underbar och trevlig kväll. Känns bara så tråkigt att man ses alldeles för sällan.

Han är grafisk designer och intresserad av foto och design, och hon bebyggelseantikvarie och intresserad av gamla hus och färg och form. Precis sådana människor som jag stortrivs att umgås med, som har lika intressen som mig. Tur att jag har bloggen där jag får stilla mitt behov genom att läsa och skriva om dessa saker (sambon är inte så intresserad av att höra allt mitt tjat om inredning :). Ni är guld värda bloggvännerna!

mys
Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: saravillfara

Samma vänner som ni fick den fina ljuslyktan av? Vilka kanon-kompisar! Perfekta intressen verkar dom ha också. Kan inte jag få låna dom?

Skickat och skrivet av: Vicke

Håller med sara jag kan oxå låna de i bland. äsch förresten vem behöver såna vänner med alla härliga nya vänner på bloggen;)

2006-08-27 @ 22:06:45
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: Saga

Och Du är guld värd för oss!! Ni verkar onekligen ha haft en trevlig och mysig helg tillsammans! Kram på dig!!

2006-08-28 @ 00:09:15
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Javisst är det samma personer som vi fick den fina lyktan av. Visst Sara, självklart kan du få låna dem! Blir tyvärr så sällan vi träffas så om du skulle låna dem ibland skulle nog inte märkas ;) Håller med dig Vicke! Vi klarar nog oss ganska bra med oss i bloggsfären. Vad gullig du är Saga!! Kram!

2006-08-28 @ 15:03:00
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback