Snälla och rara människor

Blir så glad av alla snälla och rara människor som finns. Förhoppningsvis har även jag och sambon varit det eftersom vi fått besök och presenter.

Svärmodern hade inte bara bakat en fin
hallontårta och tagit med när de var på besök förra helgen, utan de hade även med en kruka med blomster. Jag blev såklart jätteglad att även jag får lite höstfint i trädgården. Blev ju inspirerad av Sara och Vickes fina höstblommor.
Känner dock att jag gärna skulle ge bort min blomma till Vicke så hon blir på bättre humör efter en tråkig kommentar på hennes blogg.

höstblommor
Foto: mrsmalinski

Igår fick vi denna fina oljelykta från Granit av vänner från Stockholm som var på besök.
Tanken var att vi skulle ha fått en lykta i vitt, men måste ha skett nåt misstag på vägen. Dock är jag lika glad för denna. Tack snälla!

lykta
Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Frida

Den var ju jättefin :)

Skickat och skrivet av: Vicke

Vilka superfina presenter, den lyktan var något extra ,vad snygg!! *torkar en liten tår* Vad omtänksamt och gulligt skrivet det värmer mitt hjärta. *KRAMAR I STORA LASS*

2006-08-27 @ 22:04:46
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Ja visst är den! Jag är jätteglad över presenten. Vicke, självklart är jag omtänksam mot en så snäll och omtänksam människa som du är! Kram på dig!

2006-08-28 @ 14:59:21
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback