Nu är det över

Jaha då är julen över, iallafall för detta år.
Idag är det en vanlig dag, en vardag. Fast ändå inte. Jag har tagit ledigt i mellandagarna så jag är fortfarande hemma och njuter av ledigheten. Oj vad skönt det är att slippa gå upp i ottan och inte behöva åka till jobbet. Underbart måste jag säga.

Hoppas ni haft en jättemysigt julhelg! Det har jag haft. Måste erkänna att det var fantastiskt skönt att få fira hela julafton och juldagen hemma istället för att flänga runt till höger och vänster.

Julafton 06
Fotocollage: Mrsmalinski

Nu är det dags att byta ut det röda mot gnistrande silver och förbereda sig för firandet av det nya året som kommer. Vad har ni för nyårsplaner??

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Låter som om julhelgen varit underbar:) Vilka fina och stämnigsfulla bilder du satt i hop till ett så fint collage!! Måste säga att jag tyckte det var omöjligt att få en bra bild på julgranen men du har verkligen lyckats!
Visst är det härligt med några lediga dagar:D

Skickat och skrivet av: Nilla

Jag är ledig idag och det är hur skönt som helst.
Fina bilder du har!
Nyår...? det får vi se då...

2006-12-27 @ 10:40:03
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Skickat och skrivet av: cleopethra

God fortsättning, hoppas du får en fin helg till nyår!

2006-12-27 @ 19:25:52
URL: http://cleopethra.blogg.se
Skickat och skrivet av: Camilla

Hej tjolahopp!
Här sitter jag och nattugglar lite och passar på att kika in hos mina favvisar :D

Det låter som att ni haft en bra och skön julhelg :D
Och vilka mysiga bilder och superfint kollage :D Trevligt att se!

Njut av dina lediga dagar..!!
God fortsättning och *kram*

2006-12-28 @ 00:13:00
URL: http://camilla.hopto.org
Skickat och skrivet av: Malin

Vicke: Tack :) Ja inte var det lätt. Blev ett antal bilder som gick direkt i papperskorgen :)
Nilla: Ja visst är det skönt. Känner dock att jag blir väldigt slö, går mest här hemma och latar mig, men kanske är välbehövligt ;)
Cleopethra: Detsamma till dig!
Camilla: Tjolahopp på dig! Ja man kan ju inte låta bli ;) Märks dock att många tagit lite julledigt vilket är lite trist (fast ändå bra) för det är ju nu jag har tid att kika in :)
Det ska jag göra...blir mkt latande dessa dagar men det kanske är bra :) God fortsättning på dig! kram!

2006-12-28 @ 13:07:26
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback