Shopping

Fick presentkort på butiken Finrummet i födelsedagspresent.

Det finns mycket snygga prylar som man gärna vill ha till hemmet.

Tycker att dessa Buddha-figurer är häftiga. Men frågan är hur länge jag tycker det?
Känns inte helt säkert att jag kommer tycka det någon längre tid, så det får vara.

buddha


Kanske en brödburk att ha i köket? Ingen dum idé. Slippa ha limpan som ligger i en ful plastpåse framme på bänken. Frågan är bara var den skulle få plats? Bänkutrymmet är ju redan för litet. Nä jag får leta  vidare.

buick


Ett alternativ att ha vinet i istället för att ställa fram fula och tråkiga lådviner. Snygga italiensk designade "bag-in-box". En sådan kan det definitivt bli. Får gå in i butiken och kika hur mycket den rymmer och vad den kostar.

lådvin


Som jag tidigare nämt har jag varit inne på Dalahäst-temat. Så jag slog till och köpte mig en vit Dalahäst och två kökshanddukar med dalahäst-motiv. Sambon blev glad (som för övrigt är dalmas :).

vit häst

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Lena

Hello gums! Vad kul :) Visste inte att du bloggar.
Jag vill gärna vara liiite hemlig ändå så du behöver inte säga till MK-bruttorna att jag finns :P
Hur ser det ut bakom lösen hos Lena förresten?

Skickat och skrivet av: Roomservice

Min sambo är oxå dalmas och jag köpte en silverfärgad Dalahäst.

Glad midsommar och tack för fina bilder och bra texter.

2006-06-23 @ 11:14:07
URL: http://roomservice.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Anonym

Hmm, kanske lite sent ute, men är på jakt efter en vit dalahäst. Var har du fått tag på din? Undrar Mia

2006-12-10 @ 17:36:12
Skickat och skrivet av: Malin

Mia: Jag har köpt min på Finrummet i Örebro. Vet inte var du bor, men vet att den finns på David Design i Sthlm bla, säkerligen på fler ställen oxå men det vet jag tyvärr inte.

2006-12-11 @ 08:29:38
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Anonym

Åh! Då blir det en tur till Finrummet direkt imorgon - är även jag örebroare! =) Tack för infon!
Mia (som håller tummarna för att det finns en hästapålle kvar...)

2007-01-30 @ 23:23:40

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback