Funderingar

Jag har surfat inredning hela morgonen, vilket gjort mig på mycket bättre humör! Vi måste ta och bestämma oss vad vi ska ha för möbel att förvara dvd, dekoder, filmer m.m.
Lutar åt en smal vägghylla i valnöt med två glasdörrar som vi ska sätta ben på från Svenska Hem. Att det ska vara så svårt att bestämma sig! Jaja både jag och min sambo är vågar, så vi väger våra vågskålar upp och ner hela tiden. Därför det tar lite tid :)

Hittade äntligen en snygg kandelaber i onsdags, på Åhlens. Blev riktigt snyggt i vardagsrummet. Bara bänken, soffan och detaljerna som fattas. Annars är jag jättenöjd med tapeterna, taklampan, tv:n, nya vardagsrumsbordet, kohuden och mitt gamla vitrinskåp.

Tapet

Lampa

soffbord

Borde sätta fart och arbeta lite nu. Får fortsätta med inredningsfunderandet ikväll.

Känner mig riktigt glad nu! Blir glad när jag tänker på mitt hem =)

Kommentarer

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback