Samlar krafter

Ska strax ut i kylan och snöovädret. *brr* Känns inte så lockande att cykla 5 km. Får tänka på att det är de sista kilometrarna denna vecka! Alldeles strax helg!!

Har visst surfat en hel del efter bänk till vardagsrummet idag. Inte det lättaste. När vi väl bestämde oss för valnötshyllan kom något upp som jag inte tänkt på tidigare (vilket var oerhört korkat). Hur djup är vår dvd? Jo 324 mm. Hyllan vi tänkte köpa är ju bara 320 mm djup. Dessutom tillkommer ju säkert ett par centimeter bak för scartkabeln. Att jag inte ens funderat på det? Har helt varit inne på mått så det skulle passa i rummet. Tur att jag kom på det precis innan vi ringde och beställde den. Hade ju varit mindre skoj att fått hem den och upptäckt fadäsen då. Inte alls skoj. Tur att det kan dyka upp lite snilleblixtar ibland :)
Kanske får bli en billigare Ikeahylla iallafall trots att jag försöker vägra. Går kanske att modifiera lite så man inte ser att det är en Ikea-hylla? Har inget emot Ikea. De har superbra grejer till suveräna priser. Känner dock att jag tröttnat på att ha likadana möbler som alla andra.

Nä nu ska jag bege mig ut i snöyran!

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Abdirahmantine

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback