Teknikens under

Jag ser ett leende på läpparna. Pojken ler och känner sig nästan euforisk.
Jag blir glad när han blir glad.

Jag måste erkänna att tekniken intresserar mig också. Jag har väl alltid varit intresserad av snygga tekniska prylar. Ibland är jag extremt tjejig, men samtidigt ibland väldigt manlig.

Igår åkte nya lcd-tv:n upp på väggen. Blev riktigt snyggt! Bara att försöka få till med någon bänk av något slag för diverse apparater. Sedan är det bara soffan och detaljer såsom tavlor o dyl. som fattas innan vardagsrummet är klart.

lcdtv

Hoppas på att harmonin hemma infinner sig för alltid.

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Gauteragne

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback