Är sommaren på väg?

Börjar känna sommarkänslorna komma. Hoppas att värmen kommer hit och stannar länge. Sitter och längtar och trånar efter landet Italien. Vill åka dit nu! Tyvärr är det ingen resa bokad och inga planer att åka dit (inte nu iallafall). Det som är bokat för sommaren är några dagar i Kungshamn, en helg i Göteborg och några dagar på Åland. Kommer sommaren vara full med sol och värme (som jag har beställt) är det verkligen inte fy skam. Längtar mig bort.

Åland
Foto - Åland: Kjell Söderlund

Kommentarer
Skickat och skrivet av: saravillfara

Vad bra att du beställt sol och värme! Man undrar ju bara till när, eller det kanske var restat?
Här i Umeå saknas nämligen båda idag, så jag får väl drömma mig bort liksom du, brr...!

Skickat och skrivet av: Malin

Ja det är tyvärr dåligt med sol här idag oxå :( Är iallafall 18 grader varmt ute, sedan sa de att det skulle spricka upp på eftermiddagen. Jag har tagit på mig sommarkläder idag, så jag har bestämt att sommaren är här! :) *får väl ta och drömma mig bort igen*

2006-06-09 @ 11:01:29
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback