Halsont och pysselsugen

Jag är jättesugen på att hitta på en massa saker. Rensa i förrådet, greja i trädgården, ordna fint i skafferiet, handla boxar och burkar på stan m.m.m. Tyvärr har jag ingen energi. Har jätteont i halsen och känner mig hängig. Usch hatar att vara sjuk. Blir så rastlös. Vill så mycket.

Fixade ordning lite med burkar till skafferiet förra helgen. Behöver inhandla fler och sedan strukturera upp ordningen. Känner dock att jag inte orkar idag. Skulle behöva öva på att texta. Vet vilken font jag skulle vilja ha på burkarna, men tyvärr var det inte så lätt att få till det. Det får duga så länge.

burkar
Foto: mrsmalinski

Jag får väl istället lägga mig i soffan på våra nya kuddar. Fick de vita av min snälla mor när vi var där sist. Har antytt länge att hennes kuddar i vardagsrummet skulle passa ypperligt i vår soffa till våra tapeter. Så sist hade hon insett att hon inte behövde så många kuddar, utan gav två stycken till oss istället. Bra idé tycker jag :)

kuddar
Foto: mrsmalinski





Kommentarer

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback