Heja Sverige

Undrar vad jag gör på jobbet... Trodde jag hade semester. Kändes iallafall som det igår. Sambon och jag cyklade upp på stan för att sitta på en uteservering och kika på fotbollen. Uteservering, 25 grader varmt, en kall öl, god mat och trevliga vänner. Älskar denna årstid. Vem kunde tänka på att det var jobb dagen efter?  Nästan så att jag sjukskrev mig idag. Ärlig som jag är och en hel hög med arbeten som måste utföras så sitter jag här nu på jobbet.. Men ska inte klaga, är bara fyra timmar kvar till helg!

Fasiken vad fotbollen var spännande igår!! Så skönt att Sverige vann till slut. Satt på helspänn hemma i soffan. Ja blev både uteservering och fotbollstittande hemma i soffan igår. Åkte ner på stan redan vid 18 och kollade på matchen innan. Sedan drog vi hem i halvlek pga två mycket irriterande människor som stod bakom oss och babblade om allt och ingenting. Dessutom hade nog den ena tagit ett par öl för mycket. Då sambon min är grymt fotbollsintresserad så blev han mycket störd. Så vi cyklade hem och köpte med oss varsin McFlurry och satt hemma i soffan och njöt av andra halvlek.

ljungbergmcflurry
Foto Ljungberg: Aftonbladet - Magnus Wennman


Kommentarer
Skickat och skrivet av: saravillfara

McFlurry.....nu blev ju jag också sugen.
Vad skönt att du fått göra helg nu, njut!

Skickat och skrivet av: Malin

Ja visst är det gott!
Ja känns underbart med helg! Njuter för fullt! :)

2006-06-18 @ 12:12:33
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: ussch

Mmmmflurry

2006-06-18 @ 21:05:52
Skickat och skrivet av: ussch

Mmmmflurry

2006-06-18 @ 21:07:04
Skickat och skrivet av: ussch

Mmmmflurry

2006-06-18 @ 21:07:16
Skickat och skrivet av: Usscchh

Mmmmmflurry

2006-06-18 @ 21:07:30
Skickat och skrivet av: Usscchh

Mmmmmflurry

2006-06-18 @ 21:07:37
Skickat och skrivet av: Malin

Du är väl för go´ du! :)

2006-06-19 @ 10:29:06
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Tristanamna

Very useful information. Thank you!

2010-05-06 @ 11:56:37
URL: http://tristanamna.3steps.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback