Taggad

Äntligen!! Nu har golfsuget infunnit sig efter en lång vinter i träda. Är det solen kanske som gjort sitt?

golf
Foto: Röhnisch

Fick sms från en arbetskamrat som fick sitt officiella handicap igår. Nu känner jag mig riktigt taggad att ta mitt gröna kort! Nu går det inte att ligga på latsidan längre. Nu är det träning som gäller. Finns ingen ursäkt längre. All utrustning har jag. Även inhandlat lite nya kläder som passar ypperligt på golfbanan. Såklart kommer de från
Röhnisch. De har lager och kontor i Örebro och därför har jag möjlighet att kunna inhandla kläder till lite förmånligare priser, vilket aldrig är fel.
rlogo

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Frida

Min gamlaklasskompis Emma Z är modell för Rönisch! :)

Skickat och skrivet av: Malin

Jasså. Skoj! :) Då är hon väl sådär sportigt fräsch kan jag tänka mig. Gillar den stilen!

2006-06-18 @ 12:16:16
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback