Bättre sent än aldrig

Dock inte i detta fall. Har inte brytt mig alls om vad jag stoppat i mig under hela hösten. Gottegris som jag är blir det lätt en del godis och kaffebröd. Har inte haft några problem med vikten alls, så då har jag ju inte direkt brytt mig heller om vad jag äter. Så lagom till sommaren kommer kilona. Då man inte kan gömma sig i tjocka tröjor och smyga i mörkret. Tur att jag kommit igång med min träning nu. Då ska det väl förhoppningsvis inte vara några problem. Kanske kan tänka mig för lite oxå vad jag äter ;) Fast svårt nu i sommar med öl och god mat på uteserveringar, glass och smarriga fikan ute i solen.
Nu ska jag inte beklaga mig för några extrakilon när jag egentligen inte har något större problem. Blir ju bara löjligt och fånigt =)

Måndag igen. Inte direkt min favoritdag. Men ska nog överleva :) Kortvecka på jobbet. Kurs i Stockholm tisdag och onsdag. Skönt att komma bort lite. Känner att jag behöver det. Mycket tankar just nu.

Kommentarer

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback