Snabba vändningar

Sambon skulle åka till Tallin idag på möte med jobbet och komma hem imorgon eftermiddag. Han skulle åka hemifrån kl.10 till Arlanda. Kl.09.30 ringer hans chef och frågar om det är ok att han stannar kvar hemma. Mötet var tydligen inte så viktigt och de var redan tillräckligt med folk. Visste han inte om det tidigare kan man ju undra? Snopet.
Då blir det visst ingen ensam hemmakväll för min del då. Får försöka dra med mig honom till Nautilus och ut i spåret en runda istället för middag i Tallin. Undrar vilket han helst skulle föredra? =)

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Anonym

Ja det kan man verkligen undra....

2006-05-23 @ 15:45:02
Skickat och skrivet av: Malin

En kväll med träning och mig såklart! *ler*

Skickat och skrivet av: Malin

Fast då kanske jag borde vara snäll *host host*

2006-05-24 @ 10:24:03
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Mattismarita

i love this page keep it up.

2009-08-26 @ 08:07:21
URL: http://mattismarita.blogspot.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback