Mönstervecka - Rutigt

Tisdag idag och ännu en dag full med rutor.
Min bild symboliserar det jag sätter fingrarna på många timmar i veckan, tangentbordet.

40 timmar på jobbet och sedan kanske någon timme på kvällen.

Min första reaktion på rutigt idag var när jag satt på Spinning-cykeln och stirrade ner på det rutiga klinkergolvet. Eftersom jag tränat kondition väldigt lite på sistone var passet idag nästintill en plåga. I nästan en timme stirrade jag ner på de fula bruna klinkerplattorna i Spinning-salen. Så min första tanke idag var att ha med dem på bild, men avfärdade den snabbt. Vad skulle de andra på passet säga om jag rusade iväg och hämtade min kamera och sedan tog kort på golvet mitt under passet? Förmodligen skulle de tro att jag rymt från något mentalsjukhus.

rutigt
Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Anneli

Jag hatar nollor:) Nu är här en etta istället!! ;)

Skickat och skrivet av: Malin

Självklart är du en etta Anneli!!! :)

2006-11-08 @ 23:07:42
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback