Cioccolato

Måndag, badhairday, dagen i månaden man gärna är utan och konstiga utslag i ansiktet. Kan med andra ord säga att jag inte känt mig jättefräsch idag :)  Vad tänker jag direkt på då? Jo självklart choklad!  Finns det något bättre att trösta sig med? Även om utslagen inte lär bli bättre och inte heller formen, så är det ju ljuvligt för en stund. Har bloggats om choklad lite varstans och det gör ju inte suget mindre.
Med tanke på att en Italienresa snart stundar och att jag är chokladnojig idag surfar jag in på Amedei´s hemsida. Ser att det är mamma C´s favorit och hon tipsar om den en dag som denna.

chocolat
Foto: Amedei

Tycker du inte bara att choklad är gott utan vill du även frossa i fakta och nyheter om choklad. Gå in på Chokladsajten eller köp tidningen journalchocolat.
Eller varför inte skicka en överaskning till någon du gillar.
Detta var allt för mig idag, nu ska jag sätta mig i våran chokladbruna soffa och mumsa choklad. Tjingeling!

Kommentarer
Skickat och skrivet av: LoX

Och jag har också precis bloggat om choklad! Fast tryfflar då.

Ha det så mumsigt i soffan!

Skickat och skrivet av: Vicke

Säger bara MMMMMMMMM, Choklad är gott:) Ha det så mumsigt i soffan och ett bra chokladtips är Sagas chokladkaka den var mumsig!

2006-09-11 @ 22:22:42
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: Vildangel

Jag gillar verkligen inte choklad, utom den där rykande heta chokladkoppen som ibland gör underverk. Gissa vem som bara därför vinner choklad på lyckohjul o sånt på diverse marknader och tivolin? *s*
//V

2006-09-12 @ 11:27:21
URL: http://vildangel.blogg.se
Skickat och skrivet av: Frida

Vilka länkar!!

2006-09-12 @ 18:44:00
Skickat och skrivet av: speja

Åh, många tips till en chokladoman som jag.

2006-09-12 @ 19:06:29
URL: http://www.speja.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Vicke: Ja Sagas chokladkaka måste jag ju bara pova någon gång!
Vildangel: Oj då. Det trodde jag inte fanns :) Taskigt att just du ska vinna då, men förhoppningsvis känner du någon som blir glad när du vinner och får ta del av vinsten.

2006-09-12 @ 22:30:18
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback