Utmaning

Jag har väl inget val än att slänga in två inlägg samma kväll. Jag har ju blivit utmanad så jag hänger väl snällt på tåget. Snällaste och raraste Pernilla "Perlan" har valt mig som en av sina favoritbloggar *Thank U sweetie*.
Hur sjutton ska jag kunna välja tre favoritbloggar? *kliar mig i håret och funderar* Min första tanke var fyra självklara val som jag besökt länge (typ ett år eller så tror jag bestämt , ni kanske kan gissa vilka ni är? :), men så ser jag att alla fyra redan blivit valda av andra (dock inte i listan nedanför men i andra listor). Så därför väljer jag att ge mina tre röster till några andra som även de varit mina favoriter sedan länge.
 

Copy;
1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett ort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen. 2. Ta listan under ♥Mina 3 tillägg♥ från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken ♥Originallistan♥. Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.3. Lägg själv till max 3 st bloggar under ♥Mina 3 tillägg♥
4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak. 


Mina 3 tillägg  :

Annas Oklarheter och Insikter:  En fantastisk fotograf som numera är kändis i ett flertal tidningar. En tjej med sådan skön humor!
Flitiga Myran: Även hon en fantastisk fotograf som gör intressanta inlägg om resor, kultur och inredning. Moder Cosas som inspirerar till det mesta!
En mammas dag: Mamma till lilla Astrid som gör så fina collage så man häpnar, alltifrån goda recept, inredning, mode och barn.


 ♥Orginallistan
Millans Bak: Mycket gott
Miss Sophie: En förvirrad Höna
Dolcevita: tjejsajt
Äta bör man: godmat
Cutwalk: frisyrblogg
Frisörguiden: frisyrer
Manligt
Carolangel: blogg om allt möjligt
Christina: skriver om mat , kryddor, örter: Har hur många fina och goa´ recept.
Annelie: skriver om allt möjligt. Livet, familjen, fina matrecept.
Carina: skriver om utbildning, pyssel-allt möjligt.
Livet efter:  Skriver om livet före och efter hennes ögonsjukdom
beckfjall1: Föredetta missbrukare som skriver om sitt liv idag
Sussibussi: Fyrabarnsmor som skriver om sin vardag
Theas rum : Tvåbarnsmor skriver om inredning och sin vardag
Whiskeyochchampagne : Skriver om allt från sitt vackra hus till barn och mat
Hannajos : Trebarnsmor som älskar kläder, brottning och inredning
Mariakoden: mycket humor från stort hjärta och mycket snyggt att se på.
Medaljongen: härlig inspiration från ett smakfullt hem, där rara Maria med familj bor.
Kol och krita: snygg blogg med fina inspirarande bilder som ofta är helt i min smak.
Tinaminastina: En trebarnsmamma med ett härligt hem, varm och närvarande.
Cina med mera: Småbarnsmamma med pyssellust, har två härliga killar som gärna är med på kort.
Petra: Generös med bilder på sig själv och familjen.
Perlan: Inspirerande blogg som uppdaterar ofta och bjuder på fina bilder! Pernilla är en glad o go bloggkompis!!
art[e]fact: Blogg som ger mersmak vad gäller design och konst på ett personligt vis!
Saravillfara: Inredningsblogg som man blir beroende av!!

Frida Björklund : En underbar bloggtjej som gör underverk med kameran. Av hennes bilder får man gåshus!
MrsMalinski: En Örebro tjej med mycket humor och en alltid lika rolig och inspirerande blogg!
Camilla: Camilla har en otroligt bra inrednings smak och allt hon gör blir till guld!
Stop Copy!
Tulpaner
     Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Verkar som om ni haft en riktigt härlig påsk:D
Vilka fina bilder och dukningen den var superfin hade gärna suttit vid det bordet;)
Kramar i massor

Skickat och skrivet av: Helena

Man tackar så mycket för platsen på länktåget, men framför allt för dina snälla ord om bloggen! :)

Ska klura under kvällen!

2007-04-10 @ 18:22:18
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Skickat och skrivet av: Helena

Min kram försvann så här kommer en till!

Kram

2007-04-10 @ 18:22:56
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Skickat och skrivet av: Johanna

Fina bilder!

2007-04-10 @ 21:27:27
URL: http://inredning.webblogg.se
Skickat och skrivet av: Annas oklarheter och insikter

Du är för söt! Tack för de orden! Får se om jag hinner med denna utmaning. Har massor i huvudet nu, bl a hur jag ska få min hemsida att funka! Du provade nyss, men jag tror det var precis när vi höll på att testa här. Vill du prova igen, så vore jag tacksam! Vad har du för dator, mac eller PC? Kram!

2007-04-10 @ 21:52:23
URL: http://oklarheter.blogspot.com
Skickat och skrivet av: Christina W

Det är så himla kul att följa länktåget eller att hoppa på och kolla när man hittar ett nytt.

2007-04-11 @ 18:21:10
URL: http://godmat.webblogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Vicke: Japp, absolut har vi haft det! Tack, hade varit jättetrevligt om du hade varit med oxå! :) Kramar tillbaka.
Helena: Såklart du är ju så himla duktig och det ska man ju inte hålla sig för sig själv :) Krama på du! :)
Johanna: Tack!
Anna: Förstår, du har ju viktigare saker att göra. Verkar som om du kommit på felen, nu verkar det ju fungera!? Kram!
Christina W: Ja det är ju inte dumt att hitta lite nya bloggar. Härligt!

2007-04-11 @ 21:42:06
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback