Norrländska guldkorn

Nämnde inget om våra besök i min semesterreserapport i tidigare inlägg. Anledningen var att jag tyckte att de tre förtjusande bloggdamerna förtjänade ett alldeles eget inlägg.

Förutom mysigt umgänge med sambon och mycket att se och upptäcka i Norrland så blev det en triss i bloggbesök. Vill tacka
Sara, Vicke och Saga för er otroliga gästvänlighet!!! Tre minst lika härliga och charmiga tjejer. Tack för mycket gott fika, mat och sightseeing. Tackar speciellt för den superba hagelbiffen, den gick inte av för hackor :)


Bloggdamer
Foto: MrsMalinski plus loggor lånade av respektive tjejers bloggar

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

Tack själva för mycket trevligt sällskap, tiden bara rusade i väg vi hade så trevligt tillsammans med Er!!! Gör gärna om det någon annan gång men den där hagelbiffen kanske inte vi lyckas lika bra med den gången;)
Är så glada att ni häslade på hos oss:D
Hälsa sambon och kram från oss alla till er!!!

Skickat och skrivet av: saravillfara

Men åh, liksom ett hedrande eget inlägg... du är allt bra rar du!
Det är vi som ska tacka! Nu har vi haft förmånen att få träffa er, vem vet hur länge man hade fått vänta på det om inte ni hade svängt förbi - jättekul var det!
Då hade jag ju aldrig vetat det jag vet nu: att du och sambon är så där ruskigt trevliga, och dessutom så´na snyggingar båda två... ;)
Kramar från oss, till er båda!

2007-08-02 @ 23:19:17
URL: http://saravillfara.blogg.se
Skickat och skrivet av: Christina

Å jag vill OCKSÅ träffa dom ......

2007-08-03 @ 10:27:40
URL: http://treflickor.squarespace.com
Skickat och skrivet av: Anneli

Å, vad kul! Jag får nog bege mig norrut också! Det skulle verkligen vara roligt om man kunde samla hela gänget på en riktigt bloggfest:)

2007-08-03 @ 11:59:59
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Skickat och skrivet av: Nilla

Vad gullig du är och vad roligt ni verkar ha haft det!

2007-08-03 @ 12:13:02
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Skickat och skrivet av: Saga

Men hallå... vad mycket jag har missat här då!!
*rodnar*
Nöjet att träffas var helt på vår sida! Du och din sambo passade perfekta ute på vår altan... jag menar ihop. Så gulliga och trevliga var ni, och vi vill mer än gärna träffas igen!
Jag vill verkligen ge er beröm, att ni orkade resa runt som ni gjorde och att ni stod ut med Norrland och vårt dåliga väder. Nästa gång ni kommer ska jag dock beställa solsken! Fast vänta nu, det var väl soligt den dagen ni hälsade på oss!?
Nåja, hur som helst så vill jag bara tacka för umgänget och inlägget! Supertack!!
Kram på dig/er!

2007-08-05 @ 00:36:24
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Vicke: Ja visst gjorde den. Vips så var klockan midnatt, vi hade säkerligen kunnat varit kvar ännu längre. Näst gång är det väl vi som ska bjuda!
Kanske inte på hagelbiff dock, jag satsar på en solig en istället :) Jag är såå glad att vi fick komma! Hälsa du med och kramar tillbaka!
Sara: Såklart, det är väl det minsta jag kan göra! Måste ju tacka er så mycket. Precis det kan ju dröja med tanke på att vi inte direkt bor nästgårds. Du är väl för rar du med. Snygging på dig själv! Kramar tillbaka!!
Christina: Det förstår jag!! ;)
Anneli: Det tycker jag absolut! Men en sammankomst i Sthlm snart vore väl inte helelr några fel! ;)
Nilla: Ja superkul!!
Saga: Ja bäst att passa på när tid finnes, snart är det ju arbetet som kallar och mindre ledig tid.
Vad söta ni är då!! Vi gillade verkligen att få sitta på er altan! Klart vi orkade var ju hur bra som helst att åka runt och glida runt lite och upptäka nya saker. Visst var det inte badväder men helt ok ändå, solen var ju allt framme en hel del. Den var absolut framme på er altan, solen kanske alltid lyser hos er? :) Tack själv och många kramar tillbaka!

2007-08-05 @ 12:57:13
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Tagekathrine

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-04-07 @ 09:06:43
URL: http://tagekathrine.myblog.de

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback