Blinka lilla stjärna

En arbetsdag kvar och ännu en dag närmare jul.
Jag som själv tycker att jag är avslappnad och väldigt lugn veckan innan jul börjar fundera på om jag ändå inte är det. Igår glömmer jag bort min systers pojkvän. Idag glömmer jag bort och bekräfta mängd beställd betong på jobbet. Betongfabriken ringer och undrar om vi inte ska ha någon betong idag....jo säger jag och kollar på klockan och ser att leveransen skulle varit för 10 minuter sedan. Ännu ett missöde, men som löste sig.

Undrar om jag behöver lite julledigt? :)


20Dec
Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: anne

Vilken snygg adventsstjärna ni har i fönstret! Och julledighten är en dag ifrån :) Håll ut!

Skickat och skrivet av: Vicke

Då både behöver och har förtjänat lite julledighet! Vilken tur att betongleverantören hade koll på läget;)

Underbar stjärna , superfin!
Kram kram kram

2007-12-20 @ 22:22:39
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: TiniTott

Vad läckert med en svart stjärna =)

2007-12-20 @ 23:44:34
URL: http://tinitott.blogg.se
Skickat och skrivet av: Elin

Åh, så fint du har det...! Man blir så inspirerad av att surfa runt och kika in hos alla inredningsbloggare. :-)
En liten fråga: Vad heter textsnittet som du använt när du skrivit datumen i dina bildcollage ? Tacksam för svar.

MVH Elin

2007-12-21 @ 09:27:38
Skickat och skrivet av: Pernilla

Ja du verkar onekligen väldigt avslappnad! haha.. Kan du skicka över lite till mig med för jag behöver verkligen få känna på det!
Så fina stjärnor!
Hur e läget i Örebrooooo annars då? Ingen snö va?
Jag åker nog upp till Öret i mitten av januari.. :)
kram

2007-12-21 @ 10:25:44
URL: http://www.perlan.org
Skickat och skrivet av: saravillfara

Du är nog helt tagen av julefriden du :)
Vilken vacker stjärna!
PS. Jag hoppas jag har rätt (mobil)nummer till dig, så du fick se en glad Sara idag :)

2007-12-21 @ 19:19:45
URL: http://saravillfara.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Anne: Tack! Ja nu är jag ledig...jippie ;)
Vicke: Ja jag tror nog det :) Kram!
Tinitott: Visst är det!
Elin: Ja visst blir man! Kul att inspirera andra oxå! Fonten heter: Turtle Club.
Pernilla: Hoppas du oxå känner dig avslappnad nu! Nä tyvärr inge nsnö i Örebro :( Lite frost iallafall så bättre än plusgrader och regn. Jaaaaa :) Kram!
Saravillfara: Ja jag måste vara det :) Visst hade du det, men det vet du ju redan vid det här laget :)

2007-12-22 @ 17:20:09
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback