Förhastade åtgärder

Det var visst inte så bra att börja det sunda livet redan. Det borde jag ju förstått att man inte kan chocka kroppen på det viset jag gjorde. Jag tog ett steg framåt och hamnade två steg bakåt. Halsont och huvudvärk drabbade mig igår, idag har jag mest legat i soffan.

För att trösta mig lite blev det lite nätshopping. Två böcker beställdes från
Bokus efter tips om författaren Scott Kelby från Sara. Känner mig sugen på att lära mig mer om digitalfotografering och bildbehandling.
utveckling
Foto: Bokus.com


För att inte kasta bort en hel dag i soffan har jag provat olika inställningar i kameran. Man kan komma långt bara av att använda de olika programmen som finns i kameran. Det känns som om det kommer dröja innan jag lär mig om vitbalans, slutartid m.m.
Håll till godo med lite foton som ni kan kika på medan jag lutar mig tillbaka i soffan och kurerar mig till imorgon.
(Choklad måste man ju äta för att bli frisk eller hur? Jag väntar till nästa år med mitt sunda liv).



foto

   Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Skickat och skrivet av: anne

Vilken fin present ni har gett er själva! En digitalkamera är ett av det roligaste man kan ha tycker jag. Och det är bra att testa sig fram med de olika inställningarna. Ett tips, skriv upp intill bilden vad för inställning du har använt dig av så du minns. Kan vara bra! Krya på dig och ha en gott nytt år!

Skickat och skrivet av: Vicke

Än en gång bannar jag det långa avståndet mellan oss, för jag hade gärna gjort dig sällskap på soffan choklad och lite fotokunskap är precis vad jag behöver.

Hoppas halsontet släpper tills nyårsafton så du kan få ha lite skoj!

Kram på er

2007-12-30 @ 21:17:52
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: Saga

Kul att få ta del av din testfotografering. Det känns lite som att man blir ett sällskap till dig, där du ligger och kraxar (och mumsar choklad) i soffan. :)
Finfina bilder... redan!!

Kram och Gott Nytt År från oss!

2007-12-30 @ 21:33:00
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Skickat och skrivet av: Perlan

Passar på att kika in medans en liten stund fanns över..

~Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!~
♥ Stor kram till dig!! ♥

2007-12-30 @ 22:09:01
URL: http://www.perlan.org

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback