Julen är över

Julen är redan över. Att det alltid går så fort.
Tack för alla julhälsningar! God fortsättning på er!

Min jul har varit en bra kombination med lata dagar och samtidigt fullt upp så jag inte hunnit bli uttråkad. Mycket god mat och godis men i lagom mängder.

Julklapparna var få men desto bättre. Istället för att ge varandra något i julklapp, sambon och jag, köpte vi något till oss själva som den andre även kan ha nytta av. Sambon köpte sig en kaffemaskin;  Gaggia Baby Twin med kaffekvarn. Jag köpte mig en kamera; Olympus E-410 med ED 14-42 och ED 40-150. Nu gäller det att försöka lära sig alla finesser med att fota med en systemkamera. Det ska bli spännande.... =)
julklapp


Foto: mrsmalinski / Fotoguiden

Kommentarer
Skickat och skrivet av: Camilla

Åhåå.. jag blir lite avis på era saker.. Speciellt kaffemaskinen.. :P Jag vill också ha en Gaggia-maskin.. :)

Skickat och skrivet av: Pernilla

Det var mig inte några dåliga julklappar! Men allra bäst är ju faktiskt och köpa sig sådant som man verkligen vill ha och önskar sig!
Jag skrev häromdagen och tackade dig för ditt underbara julkort som du skickat till mig. Men så försvann det.. Jag blev så himla glad ska du veta!! Jag bara jublade när jag öppnade det och jag tror minsann 7an blev lika glad han! Ååå vad roligt, dom måste vi träffa nästa resa till Örebro! Japp, självklart sa jag! Och du.. det roliga är ju att det är gångavstånd hem till Er ;-) Gamla Vägen håller vi till på!! haha
Stoooor kram!!

2007-12-27 @ 21:03:17
URL: http://www.perlan.org
Skickat och skrivet av: maria

Hej hej. Här ramlade jag in och vilken fin sida! Någon mer än jag som är fotofrälst :)
SÅÅ avundsjuk på din systemkamera!!
God fortsättning!

2007-12-28 @ 11:09:52
URL: http://majjanw.blogg.se
Skickat och skrivet av: tinaminastina

Hej där!!! God fortsättning!
Vilka underbara julklappar ni fått/gett varandra...smart att köpa det man verkligen vill ha! Nu blir det väl många långa fotostunder med en rykande kopp java bredvid kan jag tro=)=)=)=)=)!! Ha det gott!!
stoooor kram / tina

2007-12-28 @ 14:52:23
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Skickat och skrivet av: Saga

Så himla kloka nissar ni är då! :)
Klockrena köp, av er båda, och jag är övertygad om att du kommer att ha många bra stunder med din nye vän, systemkameran! Det blir kul att följa din fotoutveckling... som ju redan är väl utvecklad...:)

Hoppas ni har haft en skön jul och många kramar från oss i norr!

2007-12-28 @ 23:09:26
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Skickat och skrivet av: TiniTott

Det var inga dåliga julklappar ni införskaffat dom kommer ni nog få mycket kul och mysigt med =) God fortsättning! Kram =)

2007-12-29 @ 15:47:11
URL: http://tinitott.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Camilla: Ja den är inte så dum ;) Men jag gillar nog kameran mer :)
Pernilla: Ja vi tyckte det istället för att köpa en massa onödigt. Jag blir glad när du blir glad :) Jasså blev han...hihi....kul. Jasså sååå nära, ja då finns det ju inga ursäkter ;) Kram tillbaka!
Maria: Kul med nytt besök! Ja har börjat bli lite smått. Försöker dock lära mig och får kalla mig glad amatör och nybörjare.
Tinaminastina: Ja vi tyckte det var jättebra. Ja det kan det nog bli...måste bara ta mig i kragen att lära mig alla finesser....huga. Kram tillbaka!
Saga: Ja ibland så :) Ja det tror jag oxå, bara att försöka ta sig tiden att lära sig. Tja...har iallafall utvecklat ett intresse ;) Kramar tillbaka till er!
Tinitott: Nä det känns som bra köp ;) Kram!

2007-12-29 @ 16:12:07
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Angelica

Jag är rätt nybliven ägare till en EOS 400d och det är verkligen en hel massa att lära sig! Sen ska man dessutom komma ihåg vilken inställning man använde när bilden blev som man ville hehe... Övning ger färdighet antar jag?
Ha en bra dag :-)

2008-01-16 @ 17:41:36
URL: http://phassiondsgn.blogg.se
Skickat och skrivet av: Gooodamerica

really good site!!

2010-09-07 @ 13:29:17
URL: http://www.gooodamerica.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback