Fredagkvällens fynd

Hade tänkt att Januari skulle vara en shoppingfri månad. Ett försök att få ekonomin i balans efter ett otal utgifter förra året. Jag har inte ens gått på MQ-rean i veckan som jag annars flitigt brukar besöka och handla minst ett par plagg. Så kikar jag in hos Helena och ser hennes inlägg om Inredas REA. Jag går direkt in och kikar och ser några saker jag definitivt vill ha, men med tanke på min inköpsfria månad klickar jag inte på köp direkt. Jag går istället ner och äter lite och gottar mig en stund framför tv:n. Under den tiden bestämmer jag mig för ett undantag denna månad och är på väg för att göra ett köp, men ser då att hälften av sakerna jag ville ha redan var slut. Så det blev ingen shopping vilket kanske var lika bra det, men fasiken nu känner jag att jag jättegärna velat haft den där vågen! Borde väl ha lärt mig vid det här taget att gäller det rea kan man ju inte hålla på att vela och fundera.
Fick lite blodad tand på internetshopping igår kväll så jag gick även in på H&M´s sida och klickade in vad jag ville ha där. Brukar alltid bli några köp från deras katalog varje år. Brukar kunna hitta några bra saker till mycket billigt pris. Perfekt att komplettera garderoben med varje år utan att ruinera sig. Fast denna gång har jag inte heller gjort något köp utan bara kollat på vad jag kan tänka mig att köpa....nästa månad :)
Måste säga att jag är väldigt nöjd med gårdagkvällens inköp, inte blev jag en krona fattigare heller :)

Inreda

Fotocollage med bilder från Inreda


Muffinsformar 60 st, Ice Crystal Cake Cups i färgerna Cream/Green, från Rice.

Hushållsvåg i färgen Vanilla Cream, från Typhoon

Rosa blomstergirlang för dukning

En julkrans


HM

Fotocollage med bilder från H&M

Kommentarer
Skickat och skrivet av: tina

Hej! Jag är ny här på bloggen men brukar besöka din fina sida.Tänkte jag skulle ge mej tillkänna.
Läste ditt inlägg och var genast tvungen att kika på inredas sida, får se om det blir några köp (har en förmåga att när det är rea inte hitta något billigt utan istället få köpt något dyrare och inget som skulle inhandlas just nu. Nåja,sån är jag .Välkommen att besöka min blogg!!! Hej hej.....

Skickat och skrivet av: saravillfara

Själv satt jag faktiskt med pappersvarianten av H&M:s klädutbud igårkväll.
Men, dessvärre är ekonomin asäckligt illa däran efter decembers utsvävningar, så jag nöjer mig med att läsa om din shopping istället :)
Ha en fin lördagkväll!

2007-01-06 @ 18:49:29
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Johanna

Toppen längst ner till höger är så fin

2007-01-07 @ 09:51:51
URL: http://sogorgeous.blogg.se
Skickat och skrivet av: cleo

Här blir det bönor resten av månaden inga utsvävningar i januari! :-) Men fina saker Du hittat!

2007-01-07 @ 19:19:14
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Skickat och skrivet av: Vicke

Härligt med inköp man inte blir fattigare av önskar att även jag kunde lära mig det;)
Härliga kollage du har knåpat i hop!!
*kramar*

2007-01-08 @ 08:28:04
URL: http://www.vickes.blogg.se
Skickat och skrivet av: Frida

Söta muffinsformar :)

2007-01-08 @ 22:50:05
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Tina: Välkommen! Alltid trevligt med nya besök! Det där känner jag igen hos mig själv oxå...men denna gång klarade jag mig :) Har dragit åt svångremmen hårt nu i januari på inköpskontot. Kilar direkt och besöker dig...
Sara: Var jag så otydlig så du trodde jag handlat allt detta? Nä bara i mina önskningar...annars hade jag gjort ett jädrans bra köp som handlade allt detta för 0 kr =) Vår ekonomi är inte direkt på topp heller så det blir tyvärr ingen shopping denna månad alls :(
Johanna: Ja den ser jättefin ut på bild! Har du sett den i verkligheten? Kanske kan bli ett inköp längre fram...
Cleo: Blir inga större utsvävningar för mig heller...jag knappade ju bara fram mig i datorn och valde dessa saker utan att trycka på knappen "köp" :)
Vicke: Ja måste erkänna att det inte är min starka sida heller...men kände att jag var bara tvungen att låta bli denna gång. Har massor på min "vill-ha-lista" men jag sparar mig. Den som väntar på nåt gott... :) Kram!
Frida: Ja visst är de fina! Kanske kan bli ett köp av bara formarna...såg att de fanns på Järnia så det är ju lätt att slinka in och handla enbart dessa. De borde nog kunna rymmas i januaribudgeten? ;)

2007-01-08 @ 23:05:02
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Skickat och skrivet av: Birgerfreya

I really enjoyed it. You have done a great job.

2010-01-21 @ 13:47:11
URL: http://birgerfreya.blogspot.com

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback