Ett riktigt midsommarväder

Inte kan man klaga på vädret. Det blev ett riktigt midsommarväder, iallafall på Närkeslätten.
Ett midsommarväder är dessvärre inte det vädret man skulle önska sig. 25 grader och strålande sol.
Nej det är regnskurar blandat med uppehåll och gärna sol. Tyvärr tittade inte solen fram något under dagen.
Himlen hade en jämn grå kulör. Traditionsenligt så provade vi in i det sista med att sitta utomhus, men fick bära in möblerna och sitta under tak då kvällen bjöd på flertal regnskurar. Midsommardagen var ännu tristare och gråare. Gjorde inte ett dugg att regnet öste ner som spön i backen då kunde vi ligga i soffan och mysa med gott samvete :)

Hoppas alla haft en jättebra midsommarhelg!

midsommar
Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Skickat och skrivet av: Vicke

JIPPI!!! Vad kul Malin har haft inspiration att göra ett inlägg. Så glad jag blir efter en glad härlig midsommarhelg att få se och läsa det!! :D
Synd att ni inte hade så bra väder som vi har haft med strålande sol, men ni verkar ändå haft det toppenbra!!
Massor massor av kramar från en Glad Vicke

Skickat och skrivet av: Pernilla

Jaa, jag hörde av mamma att det spö regnade hemma i Örebro. Inget kul, men man är liksom van.. Det börjar höra till traditionerna!
Kram kram!!

2007-06-25 @ 11:52:25
URL: http://www.perlan.org
Skickat och skrivet av: Cina

Vilka fina bilder, trist med vädret- här hade vi för en gångs skull strålande väder hela helgen- underbart!

2007-06-26 @ 11:19:19
URL: http://cinamedmera.blogg.se
Skickat och skrivet av: saravillfara

Jag instämmer i Vickes glädjetjut - vad kul med ett inlägg från dig!
Synd att ni inte fick samma goa väder som vi här uppe bara. Men nu får vi bistert sona, grått och regn har det varit mest hela dagen här...!
Blogginspirerande kramar i massor till dig!

2007-06-27 @ 00:07:49
URL: http://saravillfara.blogg.se
Skickat och skrivet av: Malin

Vicke: Jag blir lika glad jag med när jag får sådan respons! =) Det är ju därför man inte vill vara borta härifrån för länge. Kram på dig du Glada! :)
Pernilla: Nä det känns ju inte helt oväntat, även om det är trist. Kram!
Cina: Ja vädret betyder ju mycket, så mycket trevligare med sol.
Sara: Jag blir ju så glad att ni blir glada! :) Ja det är väl så någon gång får man tillbaka skitvädret ;) Kram!

2007-06-27 @ 17:21:05
URL: http://mrsmalinski.blogg.se

Kommentera mer än gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig snälla?

Din e-postadress:
URL:

Din kommentar:

Trackback